HEMMA IGEN

Hej hörni! Im back!

Så, nu har jag varit på Sicilien denna vecka med farmor och pappa. Jag har haft det jättebra, men kan ju inte förklara allt för er, så ni får veta det som är roligt att läsa om! Okej, vi var på en utflykt till vulkanen Etna. Vi åkte dit med buss, och väl där uppe så fanna det sovenir butiker som jag handlade lite grejor i! På vägen hem så stannade vi i alla fall i en stad där dom spelade in.... Il padrino (The godfather), så det var ju lite ballt. Köpte en solhatt där bland annat! Sen när vi åkte vidare med bussen till hotelet så började det regan, hagla, åska, blixtra... Ja ni fattar. Då låter det typ som att någon skjuter på bussen. Alla blev ju lite skrajja eftersom att bussen vajja till lite. Men då var det tydligen så att en blixt hade slagit ner ca två meter ifrån bussen! Oj oj oj! Så det var ju lite scary! Men men, vi överlevde i alla fall! Sen solade och badade jag ju såklart!

När vi kom hem från Sicilien (tisdag kväll) så gick jag och la mig typ direkt. Dagen efter så träffade jag Emma och Jennifer(som har saknat mig, gumman då! Saknade dig med!♥). Vi gick till brosjön på kvällen och tog ett dopp, och sen sov dom över hemma oss mig. Vi satt uppe och prata till halv fyra tror jag. Så vi hade det skojjj! Och idag så gick jag hem till mamma på eftermiddagen. Och då åkte jag, mamma, Tobias och Sara på bio och såg... Ja vad tror ni? Eclipse såklart! Hann ju inte se den på premiären pga att jag åkte till Sicilien dagen innan premiären, blää. Men den var i alla fall bra, fast det kändes mer som en "förfilm" innan Breaking dawn. Men det gör mig inget!

Jag vid poolen nån dag.

Vandring i skogen med Emma, efter ett tag så ringde Jennifer och så mötte vi upp henne också! ;)

(Jennifer, nu är jag hemma hörru! Som du kanske redan har fattat men men!) Juste, jag åker iväg igen imorgon med mamma. På bilresa här i Sveriget. Men jag tar med mig datan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0