Utkast: Juli 11, 2010


Gis´sa vem, (not moi)
Hej hej!

Vet nån vart Jennifer har tagit vägen? Hon har inte bloggat på ett tag, plus att hennes facebook är CAPISCH! Men hon hör väl av sig hoppas jag.. Fan jag ringer nog henne när inlägget är klart.

Jaja, som ni inte vet så är jag i Halmstad nu. Är här med mamma och några av hennes vänner. Vi bor i ett litet hyr-hus den här veckan sen åker vi vidare en bit och bor på lite ställen på vägen hem, och sen förstår ni så kommer jag hem! Och då ska jag träffa Jennifer det första jag gör. Så jag hör av mig när jag kan, puss och kram!

//Aline Palmgren

Kommentarer
Postat av: becca

åå vad kul där har jag varit mycket för jag är nästan född där ;) ;) :)

2010-07-11 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0