Rubrik?


Tyckte den passade till att jag ska börja blogga mer/igen :-P

Tjena mittbena!

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag har varit så dålig som inte har bloggat på typ hundra år!
Ska bli ändring på det!

På midsommaren så åkte jag, mamma och syster till landet! Hälsade på min kompis Sophie och hennes mamma och min mammas kompis systers barn som är kompis med min syster xP Haha komplicerat? Haha aja i alla fall det va jätte mysigt där, jag o sophie badade och sov i tält o allt kul!

Den här veckan har jag varit hos min mamma!
Måndagen- Ingenting typ, tror jag.
Tisdagen- Åkte till stan med mormor, köpte ett par skit snygga svarta sandaler med massa nitar på! Skit fint :) ! Och en jätte söt tröja från bikbok med blommor på och typ puffigt på armarna en trekvartströja aline har en likadan fast i annat mönster tror jag, dem är rätt populära, ni kanske vet vilken jag menar? Och så hämtade jag ut biljeter som jag och Lizette hade recerverat till torsdagen.
Onsdagen- Ehm.. Jag vet att jag gjorde nått då! Emn vad? Jag kommer inte ihåg.. Imponerande minne man har va? xP
Torsdagen- Bjöd syster på bio för att se Eclipse! Vi såg den i Söder! Bra va den. Men eftersom jag läst böckerna så visste jag ju vad som skulle hända men den va bra, inte bättre än boken dårå men ändå ;-P
Tipsar om att gå och se bio på söder! Bättre än Heron city t.o.m! Och heron är populärare! Konsigt..
Fredag- Idag är det ju fredag! Och idag har jag bara legat ute i solen och läst och hoppats på att Aline kommer hem ! (a)
Nu måste du faktiskt komma hem skruttan!
Ring mig när du är hemma!


Pussar//Jennifer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0