Western ridning!

Haha hej, igår bloggade jag inte för att jag hade helt ärligt- var trött och i förr i går bloggade jag inte för att jag inte hade något att skriva.


Igår på morgonen åkte jag och Carola (pappas tjej) till Uppsala för att se en tävling! Western ridning! Först tog vi buss till Tumba C sen tåg till Centralen och sen tåg till Uppsal, var ett jätte roligt tåg med två våningar (såklart satt man på andra våningen ;-P) och så va det typ såna hära "touch dörrar", om man skulle öpnna en dörr skulle man röra sin hand över en liten platta så den öppnades, jag fattade ju ingenting när det stod en skylt en bild på en hand som "vinkade" till en liten blå sak så jag stod där och viftade på dörren och alla i tåget titta.. xD haha. När Carola fattade att jag inte fattade hur man öppnade dörren så sa hon att den lilla blå saken fanns där uppe xP Aja sen när vi var framme i Uppsala fungerade ju inte mitt acess kort där -.- så det fick bli mobil! Så vi tog en buss till tävlingen, sen gick vi lite och sen var vi framme! Det var jätte roligt, jag har aldrig sett western ridning förutom på film så det va nytt men jag lärde mig massa! Och alla hästar var så fina! Och när man såg alla rida såg blev man sugen själv att hoppa upp på en häst och gallopera bort xD Så man äntligen kan få en häst! Haha nä då (a) ;) Men sen när jag kom hem så åt jag middag och spenderade resten av kvällen framför tvn och sen boken och var inte så sugen på att blogga då- eftersom jag var rätt trött :-P

Idag har jag bara läst och försökt vara ute i solen så mkt så möjligt :)
Ni kanske tycker- Vilket liv? Men det är mysigt enligt mig :)

Ännu ett medelande till Aline:
När kommer du hem?!?!?! :(


Nu ska jag se på Solsidan med Alex :)

//Jennifer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0