Äntligen sommarlov! ;D


aline & jag på skolavslutnigen!
Tjena allihopa!

sorry för att jag inte bloggat på ett tag men har varit me Aline och då har hon skrivit inlägg me mig brevid :)
I onsdags hade vi skolavslutning! skönt det är att ha det asså! Kan inte fatta att jag har det, känns som helg :-P har gått o längtat efter det sen förra sommaren (a) Men det va mysigt på skolavslutningen, aline och jag hade bakat en tårta xD hahah, och så när klassen skulle sjunga så krånglade det så klart xD Haha och sen fick jag ett diplom och 200 kr på bio! För jag och två andra från trean o hampus fick typ det för att vi hade typ varit bra det här året eller nått, bra kompisar osv :) Farmor började gråta när jag sa det haha, och jag hade en jätte söt svartvit prickig kläning och mina snygga nya klackskor ;) och typ hundra armband, liten svart väska och en svart kofta :) Sen efter va jag med Aline, hampus och dennis, kul kul, idag har jag varit med dem igen och Julia :D hon va här!
Idag på morgonen låg jag o stekte i solen så brände mig på benen (a) opps !
Haha, imorgon ska jag träffa Mimmi och om det är fint så ska vi tagga till sandviken ! :)
Ha det bra! :D

//Jennifer♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha ett bra sommalov ^^ <33

2010-07-02 @ 13:27:02
URL: http://emmmpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0