BRORSANS STUDENT IMORGON!

Haha, tog bilden för några minuter sen bara, ser trött ut! Ska kanske sova?? NEJ!
Tjena Snebena!
Kollar ut genom fönstret och ser att himlen är grå och det...regnar. Jag hatar regn, för det mesta i alla fall. Jag tycker att det är mysigt när man är hemma och ligger och kollar på film och det blixtrar och åskar ute+ spöregn. Det är nice! Tur att man i alla fall har en "garanterad" regndag om året. Midsommar, då regnar det ALLTID. Inget att diskutera, det bara är så. Jaja...
Imorgon tar brorsan studenten, så jag är leeeedig! Weehu! Haha, så ni andra får sitta och plögga i skolan medans jag är hemma och sover! Okej, riktigt så är det inte, jag måste ju vara med och fira också såklart, och hjälpa till med andra saker och så. Ska bli kul faktiskt!
Men ska kolla in facebook nu, kolla om nån rolig är inne på msn. Annars stänger jag av datan tror jag.
//Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0