det kommer nog bli ganska tråkigt och ensamt

Haha, den bjuder jag på! ;D
Tjena Snebena!
Nu kom precis Mamma hem. Hon slutade sent på jobbet idag. Så jag har vart ensam ett tag, Tobias stack till flickvännen för ca 20 minuter sen. Haha, okej jag har inte vart ensam sååå länge. Men jag tycker faktiskt att det är skittråkigt att vara ensam. Så jag undrar hur det blir när Tobbe flyttar hemifrån, han är ju 19 år. Jens (min andra brorsa) flyttade för ca två år sen tror jag, han är 22 nu. Och jag tyckte att det var ensamt när han flytta, så man kan ju undra hur ensamt det kommer bli när det bara är jag och mamma? Aja, nu ska jag inte grubbla på det längre, utan gå ner och hälsa på mamma!
//Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0