:)


Sushi :) Bild tog typ nån gång på helgen.

Tjena mittbena!

Idag i skolan var det jobbigt! För Aline och jag har en grej då vi gör en skoltidning med massa andra personer också men Aline är redaktör och jag är typ vice eller vad man du säger xP Och skoltidningen ska vara klar typ idag eller imorgon och Aline var ju inte här idag så, så fort jag kom in i klassrummet på morgonen sa dem att jag skulle gå till min andra lärare och göra klart skoltidningen, själv! Så jag har suttit där HELA dagen :-P Men det gör inget det var kul men jobbigt! Och så blir man lite ledsen när man hörde att klassen fick kolla på film. Fast dem sa att den inte var bra så det gör väl inget då ;) Sen när jag kom hem sååå, gjorde jag typ inget och sen när Lizette kom var jag på bråkhumör (inte ofta jag är det men jag kan vara det med mina systrar och min pappa.. Och med min mamma xP) så jag försökte få henne att bråka med mig xD Det gick inge bra... För Lizette var på flumhumör. Så då försökte jag med pappa men han är ju som en jävla stor sten så det gick inge bra så jag gick ut och sprang med Sushi i skogen ist :) Och nu sitter jag här. Idag ska jag väl inte göra så mkt... Så är det alltid på vardagar! Gud vad jag längtar efter sommarlov!

//Jennifer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0