Hemma hos mamma


Haha jag har inga bilder på den här datorn så det får bli självaste headern! xP

Tjena mittbena!

Eller hur är jag hemma tidigt?
Jag typ sprang till C när vi slutade för jag frös så jävla mkt xD Så när jag kom fram så såg jag att min buss va där så jag grävde fram busskortet och sprang in, exakt i tid, för sen efter någon annan tjej hoppat in så åkte den, så nu är jag hemma hos mammsen! :) Fast hon är inte hemma :/ Undrar när hon kommer! Aja jag får väl vara social med Lizette som ligger och är bakis i sängen xD Hahah kommer inte uppskattas! xD Också har hon sin kompis där också xD Haha.
Fast pappa ringde nyss och sa att han och Alexandra (min äldsta storesyster) kommer och lämnar Sushi hit! Så jag får väl ta en lång prommis med henne eller nått.
Jag hittade massa läsk i kylskåpet och det är det aldrig här! Hmmm.. Det kan inte vara till syrrornas spritblandningar för det va MKT läsk... Kanske några gäster kommer? ... Bäst att inte tvätta bort sminket förän jag går och lägger mig inatt! xD Hahha nu blire bloggar & fb! :)
Ni får nog inlägg sen ikväll/inatt eftersom jag inte har några planer för idag, egentligen skulle jag åka in til Stockholm med Lizette för hon ville hitta "det smink som passar mig bäst" o massa skitsnack där, men jag gillar stockholm så jag tänkte okej då liksom men eftersom hon är bakis och det är skit väder idag så blire inte det.

//Jennifer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0