NY BLOGG, HAR INTE TAGIT BORT MIN FÖRSTA, IT´S A KEEPER!

Jag för ett tag sen!
Tjena snebena!
Aline här! Nu har jag och Jennifer bestämt oss för att skapa en sommarblogg! Roligt va? Tycker i alla fall vi, så vi får hoppas att ni gillar det också. Så då kanske jag ska berätta kort om dagen då. Jag och Jennifer har varit och shoppat i södertälje. Tänkte åka till Skäholmen först med orkade inte dra dit. Så, vad köpte jag då? Det får ni se i ett annat inlägg snart! För jag har inte tagit bilder på grejorna så ni får se sen. Annars kanske Jennifer laddar upp bilder, vi köpte ganska mycket likadant (hahahah, roliga som vi e;) så ni ser ju mina saker också då då.. När vi skulle ta bussen hem efteråt så blev det väl lite konstigt. Vi missade första bussen som gick klockan 14.50, nästa buss gick 16.40! Så vi fick vänta i typ två timmar. Under den tiden så hann Jennifer ångra att hon inte köpte ett par skor, så vi sprang ner och köpte dom. Vi han också prata om hur vi skulle fråga om två glas vatten på en pizzeria i typ en halvtimme. Till slut så sket vi i vår plan och gick bara in och fråga. Vi fick vattnet gratis och det var inte så farligt. Dom dödade oss inte eller nåt sånt. Sen kom i alla fall bussen till slut och vi åkte hem. Hemma så sådde jag lite frön i trädgårdslandet, varsegod mamma! Men då kommer elaka brorsan och skvätter ner mig med vatten, han hade en vattenslang, mitt försvar var en pyttenutteplutteliten vattenkanna. NOT FUN! Så jag fick byta om till mysiga myskläder, najsigt!
Stor kram till alla som orkade läsa om min dag! (Juste, är Sveriges nationaldag idag, GRATTIS SVERIGE!)

Min andra blogg www.majflickanaline.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0