OUTFIT OCH IDAG SÅ HÄNDE.... INGENTING!

Outfit idag, Kjol BIKBOK, Linne BIKBOK, och Tights Gina. Haha, onödigt att berätta jag vet, ni kan ju bara bläddra tillbaks typ tre inlägg, men men!
Tjena Snebena!
Kort om dagen då.. Skola, som vanligt. Jag var så lat idag så nästan inget blev gjort (ooops), men när jag har såna dagar så KAN jag inte jobba. Det är inte det att jag inte vill, men det går bara inte. Och så är det ofta på måndagar för mig! Vi hade i alla fall vanliga lektioner, svenska, engelska, och matte. Haha, alla grundämnen på en dag. Fast på matten så var alla så trötta så vi hade lite musik istället. Najsnajs!
Om ni undrar varför jag och Jennifer valde att starta en sommarblogg så ska ni få veta varför. Jo, för att det helt enkelt aldrig händer något annars. På sommaren så är man ledig och gör massa saker. Inte på dom övriga årstiderna då man bara har skola och det kan bli ganska tjatigt att BARA SKRIVA OM SKOLAN.
//Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0