SAKNAR DIG!

Tjena Snebena!
DÅLIG updatering från min sida denna helg, men har inte haft tid eller ork att blogga. Har i alla fall vart med Daniela i helgen, hon sovde över oss MOI igår kväll. På dagen så var vi inne i södertälje och handlade lite. Jag köpte jeanstights, lite smink, och assesoarer. Hehe.. Jag och Daniela var uppe ganska länge, vi bestämde oss för att dygna, hahah! Men hon åkte hem imorse vid typ elva, och då ringde Ebba, så hon och jag har vart nere i brosjön och badat. Okej, inte badat, men i alla fall doppat oss, det är iskallt. Var mycket varmare där i maj! Haha, men har dock lite ångest eftersom att jag inte har träffat  älskade systern Jennifer. Men vi ses imorgon gumman!
AZUL AZUL// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0