UTE-DATA

Hej hej!

Nu har jag kollat på film, Bring it on. Har sett den förut men den fungerar att se igen. Sitter i alla fall ute på baksidan nu med datan i knät, fast det är ganska kallt. Men det är roligare att vara utomhus än inne. Plus att när man är utomhus så får man besök av fåglar hela tiden ;) Dom är så trevliga! Haha, nej då, men det är i alla fall bättre ute tycker jag. Och sen så spelar jag lite musik i bakgrunden, Erik Hassle hej hej! Har hans autograf också, mohaha! xp Bra bra! Fast har inte träffat honom, mamma skaffa den åt mig;) Tacckkk!
Fuck! Nu börjar det åska! Vänta, måste springa in med datan! ;S HAHAH! Shit, fick PANIK! är as rädd när det åskar och man är själv hemma!

Japp så här fint var det innan jag fick panik xp (självutlösare)
//Aline


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig blogg ni har, man blir glad utav att komma in här ! =D

Hugs

2010-06-18 @ 18:57:23
URL: http://emmaschulz.blogg.se/
Postat av: aye

Hejhej.

Nu har jag bestämt mig för att köra med " Veckans blogg" , delta gärna, allt du behöver göra är att skriva att du deltar ( i inlägget i min blogg) & så kollar jag ifall du är en värdig vinnare! Vinnaren får en länkning i 4 dagar & sedan drar jag nya vinnare varje vecka! Missa inte chansen!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram//A

2010-06-18 @ 20:32:01
URL: http://ayealfayadh.devote.se
Postat av: Emma (And a little more)

Gick bara in på några bloggar från Fokis ;)

Hugs

2010-06-18 @ 22:01:02
URL: http://emmaschulz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0