en brand kan förstöra människors liv, den här branden var bara onödig

Bilder som jag (Aline) tog på hallen.
Tjena Snebena!
Är med Jennifer nu, vi har precis kommit hem i princip. Idag var det ju skola, fast att idrottshallen brann upp i förgår och hela skolan luktar rök, och jag får sjukt ont i mitt huvud och så mår jag asilla! Jobbigt jobbigt.... Men vad ska man göra? På eftermiddagen så fick vi i alla fall gå på bio. Vi såg KOPPS. Hahaha, jag, Carro och Jennifer satt och ASGARVA. Och vi satt typ på högsta raden längst upp. Och dom som hade suttit längst ner hörde tydligen oss hela tiden. Kanske ska hålla tyst next time? Men nu ska vi nog ta nåt mumsigt att äta så puss och kram potatisskal!
//Aline&Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket datum& månad& år fyller ni år ?

2010-06-10 @ 18:52:13
URL: http://typcharlottee.blogg.se/
Postat av: danni

LIAR! Du sa ju att du skulle plugga? Haha knas ;) <333

2010-06-11 @ 18:03:18
URL: http://daniiiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0