;)

1. Ditt favorit ställe på stan?
Ehmm jag föredrar hela stan xD

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
På stranden!

3. Vad lägger du helst på grillen?
Haha ingen aning!

4.Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Ung08, shopping, bad, grönan & massa, massa annat (a)

5. Dina bästa sommarfärger?
Blått! (sommarens färg)

6.Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren?
Husvagnssemester med hela släkten xD (tyvär har jag aldrig varit på det xD)

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Haha jag är fortfarande barn men om man ska tänka ännu mer bakåt så har jag hundra! Men förra årets ridläger & gotland va verkligen nice! Men så har jag ju typ hundra findlandminnen! När mimmi följde med, när aline följde med och när HAHAHHA när det blixtade och Lizette och denise sprang och drog ut ALLA sladdar i stugan och var helt livrädda xD Eller när jag och mimmi låtsades ramla i vattnet, eller när vi behållde en murt och en abborre i smyg med Aline, och när Lizzan och aline skulle släppa ut dem så ljög jag till mammorna att dem skulle lära myrror simma! Eller när Mimmi och jag spenderade veckor i sandviken så vi lärde känna kioskgubben xD + massa, massa mer sommarminnen!

8. Havet, sjön eller poolen?
Inte poolen iaf! Kanske havet, men det är ju alltid så kallt i havet :/

9. Vad väljer du i glassbaren?
bror på=)

10. Vart går din drömsemester?
ehmm överallt! :D xD


//Jennifer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0