THE WEDDING DAY

Shullelu turteluu!
Idag har jag varit på BRÖLLOP! Haha, nej men jag var inne i Stockholm och kollade på det jag kunde se. Jag såg dom hela tiden när dom stod på balkongen och vinkade. Jag tycker att det är kul att gå och fira det. Det är ju lite roligt att kolla på tycker jag! Och Victoria var så fin! Oh, och dom såg så glada och lyckliga ut när dom stod på balkongen, GRATTIS! Juste, jag skrek "Grattis" när jag stod där och dom var på balkongen, alla runt om kring mig bara garva, haha.. Ja, sån är jag!

Nu är jag i alla fall ensam hemma, Jennifer kunde inte sova här, buu! Nejrå, skoja bara, men det var synd.. Aja, ska kolla på lite bilder från bröllopet nu på tvn, ha´t bra!

Ju
ste, alltså jag tog ju bilder, men jag vill inte ladda över dom på datan nu, berättar sen!

//Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0